۴ پاسخ

اره عزیزم چسبندگی داره ببرش پیش دکتر میارش بیرون اصلانم چیز نگران کننده ای نیست نترس

آره پسرمنم همینطورشد مجبورشدیم دوباره ختنه کنیمش
البته دکترگفت یکماه دیگه بیارش امامن بردمش لبزری

ببین منم چکاب بردم هفته پیش به خیال خودم نرمال بود . دکتره گرفت کشبید بیرون. تو گیر کرده و چسبیده بود. من نمیدونستم اصلا . با زور انگار کشبد بیرون. تا دو روزم میشستم جیغ و گریه. الان ولی بهتره همچنان قرمزه ولی نمیسوزه موقع شستن. چی میشه میره اون تو . من به خیال خودم همیشه هم میکشیدم بیرون و از خودم راضی بودم. الانم استرس دارم باز نفهمم بره بمونه بچسبه.

این یه زاویه

تصویر

سوال های مرتبط