اره شلوار از بلیز بیشتر استفاده میشه بعضی وقتا میبینی نینی جیش میکنه از پوشک نم میزنع به شلوار زود عوضش میکنی
ببین سرهمی و بادی ترجیحا استفاده کن.روی بادی هم از این شلوار کش پهنا بگیر.خیلی خیلی عالین.ولی اصلا بلوز و زیرپوش نگیر.همش لول میشه میره بالا و رو تن بچه زشت میشینه
اره چون شلوار بیشتر کثیف میشه ومدام باید عوض کنی
من خریدم چون نیاز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.