۷ پاسخ

پسر منم اینطوریه خوابش میاد خیلی کم شیر میخوره،منم امروز ایستاده بهش شیر دادم خوب بود کامل خورد

عزیزم که پسرت هم نام‌پسر منه اینا علائم رفلاکسه ببر دکتر

میشه بپرسم چیکار کردی؟🤕من به شیشه شیر متوسل شدم

پسر منم همینه

بخاطر کولیکه یهو دردش میگیره

وای منم همین مشکل رو دارم. بعضی وقتا آروغ داره بعضی وقتا دلدرده انگار

برا منم همینجوریه احتمالا بخاطر نفخ یا کولیکه

سوال های مرتبط

مامان ماهور💙 مامان ماهور💙 ۱۶ ماهگی