من هیچی نمیتونم بخورم 😭آنقدر ک حالت تعوع دارم
من اول خیلی اشتها داشتم ولی الان میل به ریزه خواری دارم تا وعدههای غذایی
منم اوایل اخرشب ودم صبح ضعف میکردم ولی حالا دیگه نه
طبیعیه نوسان هورمونیه منم هستم
طبیعیه بخاطر هورموناست
اولا اشتها زیاد میشه بعد وسطا یکم کم میشه دوباره بازم زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.