۶ پاسخ

من هیچی نمیتونم بخورم 😭آنقدر ک حالت تعوع دارم

من اول خیلی اشتها داشتم ولی الان میل به ریزه خواری دارم تا وعده‌های غذایی

منم اوایل اخرشب ودم صبح ضعف میکردم ولی حالا دیگه نه

طبیعیه نوسان هورمونیه منم هستم

طبیعیه بخاطر هورموناست

اولا اشتها زیاد میشه بعد وسطا یکم کم میشه دوباره بازم زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱ ماهگی