منم 11 ماهه نشده بودم دو روزه پریود شدم
ببین صبح یه مامان توی گهواره نوشته بود زیر دلش درد میکرده رفته سونو دیدن دوقلو حامله س…بچه۴ماههداشت،تا۶ماه قرص بخور و بعدشمروش مطمئن انتخاب کن و تاپیک قبلیمم بخون
چقدر این بهم ریختگی پریود بعد زایمان و توی شیردهی رویه مخه
حالا چرا این همه .با تاخیری که دلیل حاملگی نیست
من از بد فروردین نشدم هنو🗿بیبی چکم انجام دادم دکترم رفتم گفت احتمالا بخاطر شیردهیه عقب افتاده خودم دیگ حس میکنم بخاطر قرصا اورژانسیه ک خوردم یعنی میشه عوارض اون قرصا باشه
خوش ب حالت الان باید هممونو شیرینی بدی 😂😂
منم یکم تاخیر داشته باشم دیوونه میشم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.