۷ پاسخ

منم 11 ماهه نشده بودم دو روزه پریود شدم

ببین صبح یه مامان توی گهواره نوشته بود زیر دلش درد میکرده رفته سونو دیدن دوقلو حامله س…بچه۴ماهه‌داشت،تا۶ماه قرص بخور و بعدشم‌روش مطمئن انتخاب کن و تاپیک قبلیمم بخون

چقدر این بهم ریختگی پریود بعد زایمان و توی شیردهی رویه مخه

حالا چرا این همه .با تاخیری که دلیل حاملگی نیست

من از بد فروردین نشدم هنو🗿بیبی چکم انجام دادم دکترم رفتم گفت احتمالا بخاطر شیردهیه عقب افتاده خودم دیگ حس میکنم بخاطر قرصا اورژانسیه ک خوردم یعنی میشه عوارض اون قرصا باشه

خوش ب حالت الان باید هممونو شیرینی بدی 😂😂

منم یکم تاخیر داشته باشم دیوونه میشم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱ سالگی