۲ پاسخ

من اینو میدونم اما واقعا حس میکنم قابل اجرا نیست،من یا پدرش ک جایی میخواییم بریم اگر با پنهان کاری بریم ک ما رو نبینه راحت تر کنار میاد با اینکه میدونم روش اشتباهی هس...اگر بهش توضیح بدیم ک داریم میریم و اینا و بعد صحنه رفتن رو ببینه اصلا تا زمان برگشت فراموش نمیکنه کلی گریه میکنه و بعدش هم مدام با بغض میگه بابا یا مامان🥺...نمیدونم چطوری عادتش بدم

ممنون 👌🙏

سوال های مرتبط

مامان 🍒حلما🍒 مامان 🍒حلما🍒 ۳ سالگی