من اینو میدونم اما واقعا حس میکنم قابل اجرا نیست،من یا پدرش ک جایی میخواییم بریم اگر با پنهان کاری بریم ک ما رو نبینه راحت تر کنار میاد با اینکه میدونم روش اشتباهی هس...اگر بهش توضیح بدیم ک داریم میریم و اینا و بعد صحنه رفتن رو ببینه اصلا تا زمان برگشت فراموش نمیکنه کلی گریه میکنه و بعدش هم مدام با بغض میگه بابا یا مامان🥺...نمیدونم چطوری عادتش بدم
ممنون 👌🙏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.