مامانا نیلان قشنگه یا نیهان ممنون میشم نظر بدید 🥺

۱۹ پاسخ

نیلان قشنگه

فداتشم عزیزم خوبیم شکر ،
خیلی مبارک باشه عزیزم،
انشاءالله نامدار باشه،😍
بنظر من نیلان قشنگتره😍

نیهان خوشگله
من اسم دخملیم رو میخام بزارم نیهان

نیلان

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

نیلان

نیلان یعنی فرشته باران منم یکی از دوقلوهامو گذاشتم نیلان

سلام عزیزم خوبی
ای جانممم بارداری؟🤩 ب سلامتی انشاءالله صحیح و سلامت بغلش بگیری 😍❤️

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان

نیهان 😍

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی