خب عزیزم
بجای توقع از خانم های اینجا که نمیدونن
بهتر یه ویزیت دکتر بدی و از اونا کامل بپرسی کسی شرایط شما رو که نمیدونه
عزیزم متعادل باشه
داروها هم بیشترین تاثیر رو دارن
هیچ کاری نکن فقط پیاده روی کن به هیچی نیست اگه خدا بخاد میشه اگه خدا نخاد نمیشه... من همه چیو رعایت کردم با بهترین جنین منفی شدم انشاءالله ک تو مثبت بشی استرس نداشته باش خوشحال باش
فیلمهای کمدی دانلود کن یا رمان بیار
میگن بعد انتقال فقط باید استرس رو دور کنی و بیخیال باشی
منم اوایل ماه که پریود بشم میرم برای شروع سیکل انتقال
قبل جنگ پانکچر شدم
جنین گرید ab و b داشتم فریز کردم
شما جنینهاتون چطوره
عزیزم پزشک پول میگیره که اینارو بهت بگه
از پزشک خودت بپرس
اینجا هرکی یه چیز میگه انقد داری اذیت میشی انقد هزینه میکنی انقد زمان میزاری
حیفه با چهارتا حرف حرومشون کنی
منم گفتم چیکار کردم
قبل انتقال نخور رحم و شل میکنه گرمی متعادل باش
لوبیا سبز آبپز کن برای ضخامت رحم خیلی خوبه اینو فقط شنیدم استرس نداشته آروم باش بعضیا میگن نشاسته بخور اصلا تاثیری نداره به بدنت خود امیدوار باش آرامش داشتی باشی میگیره انشاالله با خبر بارداریت بیای
خانومای ای وی افی ک مثبت شدین تجربه هاتون بگین لطفا بقیه هم استفاده کنن ❤
پس بهتره از دکترت بپرسی گلم که خیال خودتم راحت باشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.