نه هیچ کاری نکن بعدا خدایی نکرده نگرفت نگی خودم کردم بشین
گعدی وسکتی یا جارو عینچ عله روحچ الحد ماتتعده های الفترا
الله ایفرح گلبچ انشالله
ااا هیلدا سلام خوبی؟
شوهرت چ عجب راضی شد iuiکنی
مبارکه انشالله مثبته
من هم عروسم انجام دادزودی گرفت مثبت شدسه قلو بعدحیف نموندن چون خودش مراعات نکردگفتن تانه ماه استراحت مطلق دیگه دو یاسه ماه ازبارداری سقط کرد توهم اگه مثبت شدبایداستراحت مطلق باشی خدانکنه سقط بشه چون خیلی خیلی حساسه نبایدتکون بخوری گفتن فقط میری حموم ودستشویی
استراحت مطلق نکن ولی پله و جارو و اجسام سنگین ممنون
پیش کدوم دکتر انجام دادی؟
لاعفیه لااتسوین شی اشویه اصبری الحد مااتسوین آزمایش خلی امچ لواختج تیی تگضی شغلچ
به نظرم نکن من 13 روزه حالم از زندگیم بهم میخوره دیگه😑
فردا آزمایش میدم
عزیزم بسلامتی ان شاءالله بحق این ماه عزیز خدا وعزیز زهرا ک ماه عزاداریه پسرشه خدا دلتو شاد وروشن کنه واین همه صبر ودوندگیت رو بی جواب نزاره
هیلدا جون توروخدا استراحت کن بیخیال کار وقت داری برای کارخونه تمومی نداره استراحت ریلکس باش
😐این همه واجبه اخه بزار یا شوهرت بکشه یا نکش
فعلا نکن
خدایی نکرده اتفاق بدی نیوفته
نه اصلا
تا زمانی که انشاالله آزمایشتون مثبت بشه نمیتونید این کار رو بکنید
چون جنین های کاشت شده بسیار ضعیف هستن
نه ابدا بیخیال استراحت مطلق
ن ولش کن لاقل هزینه کردی انجام دادی چندروز صبر کن بگو خواهرت یا مادرت یا همسرت جارو کنن فعلا تو انجام نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.