۴ پاسخ

ما هممون گرفتیم دیشب تبم شد ۳۹

عزیزم منم ۱۰ روز پیش مریض شدم'سردرد آبریزش بینی گلودردوسوزش افتضاح گلو و چشم داشتم ازترسم رفتیم پیش متخصص ریه معاینه کرد گفت ویروس.
این کپسول رو که عکسشو فرستادم داد(مخصوص ویروس) شربت دیفین هیدرامین داد روزی ۳بار قرقره کنم وآخرشب هم آب نمک.قرص نئو تادین هرشب یکی.خداروشکرخوب شدم بدون مسکن و آنتی بیوتیک.
شماهم اینایی که من گفتمو بخر همون آزیترو هم بخور خوب میشی.ببین یعنی این کپسول معجزه کردها من قبلش همش قرص کوریزان(سرماخوردگی )میخوردم هیچ اثری روم نداشت سردردم هم خوب نمیکرد.ولی این کپسول خوبم کرد

تصویر

منم چند روز اول گلو درد داشتم بعد سردرد و بیحالی
البته هنوز خوب نشدم دکتر هم نرفتم
آزیترو میخورم با دیفن هیدرامین سردرد هم‌ک میگیرم پروفن

علائمت چیه؟؟

سوال های مرتبط