چرا اصلاح سبک نمیکنید من اینو به همه توصیه میکنم
تا حالا نخوردی ؟ کلا باید از روز سوم پریودیت بخوری تا ۳ روز یا ۵ روز ول کنی
نه اصلابه هیچ وجه کیست میشه
من سرخود خوردم ماه پیش کیست شد تخمک کشی عقب افتاد😑
ن عزیزمکیست میشه ها
وااای نخوردی من خوردم هرماه وقت پریودیم میمردموزنده میشدم کیستم گرفتم
نه نمیشه خورد باعث کیست میشه.
نه همین دکتر تجویز میکنه باعث کیست میشه چه برسه خودسر
حتما زیر نظر پزشک مصرف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.