ایا لتروزل باعث کیست میشه؟؟

۵ پاسخ

از فولیکولت بیش از حد بزرگ شه و آزاد نشه و آمپول آزاد سازی هم نزنی
ممکنه کیست بشه

آره گاهی میشه بعد خوردنش باید آمپول بزنی

اگر آزاد سازی تزریق نشه و فولیکول از ۲۴ بزرگتر بشه بله باعث کیست میشه

زیاد بخوری و هر ماه بله

نشنیدم عزیزم

سوال های مرتبط

مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری