۹ پاسخ

نه عزیزم آمپول آزاد سازی به هیچ وجه باعث کیست نمیشه ، چون تخمکی که آزاد میشه هیچوقت تبدیل به کیست نمیشه ، برعکس تخمکی که بزرگ بشه با دارو و آزاد نشه اون کیست میشه ، حتما آمپول آزاد سازی بزن عزیزم

میشه خصوصی حرف بزنیم ؟؟؟بیا بخش‌گفتگو

خیلی عوارض داره
دو ماه بزن اگه تاثیر ندیدی دیگه نزن
عوارضش بیشتر از فایده شه

ازاد سازی کیست نمیشه
داروهایی که قبلش میخوری تخمک بزرگ میکنن
ازاد سازی میزنن که تخمکه بزرگ شده رها بشه
نگران نباش

چرا ازاد سازی میزنن؟ مگه هرماه تخمک خودش ازاد نمیشه؟

این ماه ن برو دکتر ن امپول بزن ببین خودت پریود میشی یا ن
اگر تخمکت خودش ب اندازه کافی رشد کرده باشه و بخاد ازاد بشه خودش
ولی ازاد ساری زدی بیش از اندازه بزرگ میشه کیست میشه
این ماه کلا بیخیال باش ولش کن
تا ماه دیگ دکترتو عوض کنی اون تشخیص بده مشکلت از کجاس

تمام داروهای هورونی عوارض داره و احتمال ایجاد کیست دارن

فک کنم آره مال چندتا رو دیدم که کیست شده بود مال خودمم این ماه تست زدم منفی بود فک کنم برم سونو کیست شده باشه چون این ماه خیلی زیر شکمم هعی می‌گرفت و ول میکرد

ضررشو نمیدونم ولی من با امپول ازادسازی باردارشدم

سوال های مرتبط

مامانِ آینده✨ مامانِ آینده✨ قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری