منفی هستادرار هم زیاد ریختی
خرابه عزیزم. حاله کمرنگ که دیده میشه نباید انقدر نزدیک هم باشه فاصله ش بیشتره. و زرد هم هس کاذب
مثبتههههه ولی محض اینکه مطمئن شی فردا صب بازم بزن ولی 2 یا 3 قطره بیشتر ادرار نریز
نمیخوره خراب باشه ولی تو یکی دیگ هم بزن عزیزم
منفی خوشگلم اون رنگ همون خط ک افتادی برا منم چند بار این اتفاق افتاده
مثبته مبارکه
شما برداری عزیزم ولی با اعتمینان برو یه بی بی بگیر فردا صبح با اولین ادرارت بزن
فک کنم مثبته فردا یکی دیگ بزن
یکی دیگه بااولین ادرار صبحت بزن عزیزم
خرابه عزیزم دوباره فردا با اولین ادرار بزن
مثبته انگار عزیز
بنظر من مثبته کی زدی؟
خرابه عزیزم یکی دیگه بزن انشالله مثبته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.