۴ پاسخ

من هنوزم آب تصفیه ی جوشیده شده میدم و خواهم داد حداقل تا دو سالگی به امید خدا

من تا الان آب جوشیده سرد شده میدم

من تا ۸ ماهگی آبجوشیده خنک شده دادم ولی از ۹ ماهگی آب تصفیه شده خودمون رو میدم

من به پسر بزرگم تا ۲ و نیم سالگی آب جوشیده میدادم

سوال های مرتبط