من از ۷ماهگی میدم تو سوپ و غذاهاش میریزم
از ٧ ماهگي ميدم
کینوا چیه و برای چی خوبه ؟
کن رفتم از عطاری بخرم گفت از ۹ ماهکی باید بدی عجله نکن
البته کینوا مهمه ک از کجا بخری قاطی نداشته باشه
اگ اصلش باشه منبع خاصیته
من از 7ماهگی توی سویقش بود میدادم بهش
اره من میدم
از شیش ماهگی ریختم تو غذاشون فرنی و اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.