۷ پاسخ

من از ۷ماهگی میدم تو سوپ و غذاهاش میریزم

از ٧ ماهگي ميدم

کینوا چیه و برای چی خوبه ؟

کن رفتم از عطاری بخرم گفت از ۹ ماهکی باید بدی عجله نکن

البته کینوا مهمه ک‌ از کجا بخری قاطی نداشته باشه
اگ اصلش باشه منبع خاصیته

من از 7ماهگی توی سویقش بود میدادم بهش

اره من میدم
از شیش ماهگی ریختم تو غذاشون فرنی و اینا

سوال های مرتبط

مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی