تا موقعی که اینطوری میکنی با خودت متاسفانه با منفی مواجه میشی نمیذاری بدنت کار خودشو انجام بده ، یکماه بیخیال شو بدون هیچ فکر به شبهای اقدام یا تخمکگذاری اقداماتت انجام بده بعد اگه دیدی انشاالله تاخیر افتادی تست بزن چون بعضی بدنها دیر لقاح میگیرن...
نه اینکه تو یک هفته پنج روز سه روز یا موعد تست بزنی بعد اززززز تاخیری بزن😕 لطفاًاااا
من اینجور وقتا که منفی میشد ببخشیدا ادرار رو نریخته میگفتم نگا نگا الان ی منفی خوشگل تف میکنه ت صورتم😂😂😂🤦
منم 6 روز مونده زدم با یه منفی خوجگل روبه رو شدم با کلی علائم و لکه بینی😑😑
مثبت میشه ب امید خدا
منم ۸روز از موعدم گذشت ولی جرئت ندارم بیبی بزنم الان هم درد پریودی دارم فک کنم قرار بشم امشب
قشنگ منفی نشونت ک بگه خیلی قشنگ زود بود
خوب زودزدی😂
برای منم منفی بود تازه مثبت شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.