یه هفته به موعد تست زدم منفی شد😁

۱۰ پاسخ

کرم دارید خودتونو عذاب میدید 😂

خو زود زدی

خیلی زود زدی

عزیزم تست زدن اصول داره بعد از تاخیر باید بزنی

از روز اول تخمک گذاری اقدام کنیم تا کی؟

منم ۷ روز مونده امروز زدم منفی شد 🥲
ینی کلا منفیه؟

زود زدی منم ۵ روز به موعد منفی شد ۳ روز به موعد هاله داد

خوب شد الان دیگ نمیزنی تا یه هفته بعد پریودت

حس نمیکنی زوده؟

منم منفی شد ۸ روز مونده

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان شومبول طلا💙 مامان شومبول طلا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان باران مامان باران قصد بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وچهارم بارداری