یه هفته به موعد و تست کاملا منفی بدون حتی هاله ایی

تصویر
۴ پاسخ

چرا اصلا یه هفته مونده زدی که؟😂😂

عزیزم خیلی زود زدی من امروز زدم منفی با هاله خیلی ریز بود یک روز تاخیرم بازم میگم زود زدم صبر کن از موعدت بگذره ایشالا مثبت میشه

خسته نباشی🤣🤣بعدش باید بزنی خانممم ایشالله ک بارداری

اصولاً یه هفته بعد میزنن نه قبل 😐چون مثبت و منفی بودنش قطعی نیست
فقط آزمایش مشخص می‌کنه اونم اگه هورمون به حد کافی رسیده باشه
الان حامله هم باشی هورمون به حد کافی نرسیده که نشون بده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته ششم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری