من یوگا کار نکردم.پیاده روی داشتم و توپ.راحت نبود ولی کلا ۳ساعت طول کشید.
ولی تااونجا ک میدونم کاملا به بدن بستگی داره.خواهر شوهرم ورزشکار بود،موقع زایماناش خیلی عذاب میکشید
والا دوست من از ماه ۵ رفت یوگا دهانه ی رحمش تو زایمان اصلا باز نشد آخر رفت سزارین
چیزی به اسم زایمان طبیعی راحت نداریم من بارداری قبلیم کلللی یوگا از۲۰هفته کار کردم تا لحظه زایمانم، اخرش از سه سانت تا ده سانت۱۴ ساعت طول کشید تا باز شدم همه چی ژنتیکی و موروثیه اگه مامانت زایمانش تایمش کم بوده توام مثل مامانت میشی چون کاملا پروسه زایمان ژنتیکیه، زایمان طبیعی یکی تایم باز شدنش کمه یکی طولانی و هردو درد و سختی زیادی داره ولی بعد زایمان راحتتری توی طبیعی❤️🐣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.