کسی بوده بچش بالای۴کیلو باشه،طبیعی زایمان کنه؟

۷ پاسخ

من پسر 4کلیو بود دکتر گفت باید سزارین بشی ولی طبیعی اوردمش ولی خیلی زایمانه بدی بوده

یکی از فامیلامون بچه اش ۴ کیلو بود طبیعی زایمان کرد با یک ربع درد!
یکی هم مطب دکتر دیدم گفت ۴۲۰۰ بوده طبیعی زایمان کرده
البته هردو نمیدونستن وزن بچه هاشون ۴ هست

منم بچه دومم 4800بود طبیعی زایمان کردم ولی سخته پاره شده😥😥

یکی از خاله هام بچه اولش ۴ و نیم بود طبیعی زایمان کرد ولی میگه مرگو با چشم های خودم دیدم😂الان هرکی اسم طبیعی میاره اول یه دل سیر فحشش میده بعد التماسش میکنه سزارین کنه🤣

دخترخالم با۴و۲۰۰طبیعی زایمان کرد

مادرشوهر تعطیل من

ی مامان گهواره میگفت بچه‌اش ۴/۵۰۰ بود طبیعی زایمان کرد
ولی واقعا سخته

سوال های مرتبط

مامان دخملی🐣🌸🧿 مامان دخملی🐣🌸🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر ۶ ماهگی