من پسر 4کلیو بود دکتر گفت باید سزارین بشی ولی طبیعی اوردمش ولی خیلی زایمانه بدی بوده
یکی از فامیلامون بچه اش ۴ کیلو بود طبیعی زایمان کرد با یک ربع درد!
یکی هم مطب دکتر دیدم گفت ۴۲۰۰ بوده طبیعی زایمان کرده
البته هردو نمیدونستن وزن بچه هاشون ۴ هست
منم بچه دومم 4800بود طبیعی زایمان کردم ولی سخته پاره شده😥😥
یکی از خاله هام بچه اولش ۴ و نیم بود طبیعی زایمان کرد ولی میگه مرگو با چشم های خودم دیدم😂الان هرکی اسم طبیعی میاره اول یه دل سیر فحشش میده بعد التماسش میکنه سزارین کنه🤣
دخترخالم با۴و۲۰۰طبیعی زایمان کرد
مادرشوهر تعطیل من
ی مامان گهواره میگفت بچهاش ۴/۵۰۰ بود طبیعی زایمان کرد
ولی واقعا سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.