امیرعلی
امیر علی
با احترام امیرعلی
ایلیا
دوتاش اسمای خیلی قشنگ و پر طرفدار و پر معنایی هست،ولی به نظرم اسم تک اسمی بهتره،چون بعدا خیلی راحتتر صدا زده میشه.اسم دو اسمی رو اکثرا یکیشو صدا میزنن.
امیرعلی همیشه جدیده
امیرعلی
صددرصد امیرعلی
عزیزم شما صبح از خواب پا میشید یا بعضی وقتا احساس فشار به زیر شکم و مثانه ندارین ؟ انگار چندساله نرفتین ادرار و نگه داشتین
ایلیا
امیر علی
امیرعلی
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
دوتاش قشنگن
ایلیا
چقد اختلاف نظر😐
بنظرم سلیقه ایه عزیزم دوتاش خوبه ببین خودت کدومشو بیشتر دوس داری
ایلیا
ایلیا
ایلیا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.