۱۲ پاسخ

این پستونک اولترا سافت بی بی لنده

بادومیه عزیزم.اینو نمیدونم فکرنکنم باشه

شیشه شیر بی بی لند بگیر سر بادومیه این طرح جدیداش

عزیزم دختر منم پستونک نمیگیره با لثه هاش سرشیشه رو میجوعه
الکی هزینه نکن من هم پستونک و هم شیشه شیر اونت گرفتم طرح ارتودنسی هم خریدم
خیلی گرسنش باشه شیششو در حد۶۰ میل میخوره که شبیه یکی شماست اما اونت
باید اینقدر در اختیارش بذاری تا قبول کنه

یه موقه دندون درنمیاره
بچه من خیلی گشنش باشه شیشه میگیره ا ونم یه ذره میخوره بعد بالثه هاش بازی میکنه،شیرارو دیگه نمیخوره میده بیرون

این پستونک بادومیه

نه عزیزم سنستیو هستن

عزیزم این بی بی لند طرح اونت
خود اونت دو طرف ارتودنسی هست بهترین پستونیکیه که بچه قبولش میکنه
این طرح شیشه شیر هم ندیدم اکثرا سر گرد بهتره از اونا بخر

اگه سر پستونک گرد باشه باشه بادومیه
اگه قسمت سرش یه سمتش صاف باشه بهش میگن ارتودنسی

شیشه شیر باید اونت یا طرح اونت بگیری

اونایی که کامنت خانومی که گفته ارتودنسی رو دیس لایک زدن کاش بیان بگن خب اسمش چیه با دیس لایک که به من کمکی نمیشه

اره همون ارتودنسی

سوال های مرتبط