۶ پاسخ

بچه منم بیشتر کش وقوس میاد

چون چاش تنگه پاهاش خیلی جمع شده نمیتونه

عزیزدلم فکر کنم جاشون تنگه, الان فقط حرکاتش سفت کردن هست و سکسکه کردن ،

عزیزم مال من الان یک ماه که دیگه لگد نمی زنه می گن دیگه بزرگ میشن دیگه جای لگد زدن نمی مونه همین که حرکت می کنن کافیه

چون بزرگ شده جا نداره

چون جاش تنگه نمیتونه مثل همیشه لگد بزنه ولی اگ حرکت میکنه ک خوبه یعنی مشکلی نیست

سوال های مرتبط