بچه هاتون تنها با همسرتون میرن پارک؟؟

۱۱ پاسخ

اره ولی منم میرم و ۳تایی میریم اخه خیلی استرس میگیرم اگر نرم

اصلا شوهرمن وقت برای بچه هاش نمیذاره
دخترم التماسش میکنه که بریم بیرون بریم پارک نمیبره بیشتر از یکساله

اره.

آره عزیزم تا همسرم لباس بیرون تنشه ب پاهاش آویزون میشه برای من بای بای هم می‌کنه

اره بابا اکثر اوقات خیلیم کیف میکنن

نه ما از این شانسا نداریم

بله خداروشکر میره و من یکم استراحت میکنم

نهه
من کلا سخت اعتماد میکنم
اونم ب مردا ک همش کلشون تو گوشیه

من خودم نمیزارم
هنوز کوچیکه مردا هم که بی مسعولیت البته بعضیاشون
درکل به شوهرم اعتماد نمیکنم 🫣😂

آره عزیزم هردوتاشون

اره خداروشکر نیکان عاشق پارک رفتن با باباشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی