فروردین امسال رضوی سزارین کردم باتامین اجتماعی حدودا۵۰میلیون شد.قراربودطبیعی باشم ولی سزارین اجباری شدم.یه بنده خدای دیگه همین اول خرداداونجاسزارین کردآزادشد۶۰تومن
عزیزم من آبان ماه بیمارستان رضوی زایمان کردم
با هزینه اپیدورال و اتاق خصوصی نزدیک40تومن شد
و واقعا راضی بودم
من پارسال سینا زایمان کردم عالی بود واقعن
اونو الان نمیدونم ولی من سال پیش زایمان کردم خیلی عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.