من فاموتیدن ۲۰میخورم باشکم پر یاخالی هروقت درد گرفت.ولی میگن باید صب ناشتا بخوری .الان بهترم
منم داغونم
وای منم همینطورم... همش داره میسوزه از دهنم تا معده م ...
منم عرق نعنا با عسل میخورم خوب میشدم
سلام مامانهای عزیز اره اسید معده اذیت میکنه من دو روز معده درد دارم بنظرتون چی خوبه
فقد دردمونش شربته
منم همینطور بودم
وای یاد خودم افتادم
لباس های نوزادی با قیمت مناسب تر از مغازه و با کیفیت و پنبه ایی
میخوای بیا روبیکا
کانال روبیکا nini_heed44
شربت لاکسی ژل نمیخوری
منم
به دکتر بگو دارو بده چون من چند ساله درگیرشم از اول دارو میخورم اذیت نمیشم
من شیر میخورم اب روی اتیشش
شربت بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.