چقدر این اسید معدم اذیتم میکنه🥲

۱۴ پاسخ

من فاموتیدن ۲۰میخورم باشکم پر یاخالی هروقت درد گرفت.ولی میگن باید صب ناشتا بخوری .الان بهترم

منم داغونم

وای منم همینطورم... همش داره میسوزه از دهنم تا معده م ...

منم عرق نعنا با عسل میخورم خوب میشدم

سلام مامانهای عزیز اره اسید معده اذیت میکنه من دو روز معده درد دارم بنظرتون چی خوبه

فقد دردمونش شربته

منم همینطور بودم

وای یاد خودم افتادم

لباس های نوزادی با قیمت مناسب تر از مغازه و با کیفیت و پنبه ایی
میخوای بیا روبیکا

کانال روبیکا nini_heed44

شربت لاکسی ژل نمیخوری

منم

به دکتر بگو دارو بده چون من چند ساله درگیرشم از اول دارو میخورم اذیت نمیشم

من شیر میخورم اب روی اتیشش

شربت بخور

سوال های مرتبط

مامان 💗کوچولوهام💗 مامان 💗کوچولوهام💗 ۲ ماهگی