مامانا معدم ترش کرده خیلی اذیتم چیکار کنمم🥲

۵ پاسخ

اگه فاموتیدین نداری بهترین روشش اینه دراز نکشی و یکی دو لیوان آب بخوری
صاف بشین یکم
غذاهایی که باعث ترش کردنتم میشه نخپر

نوشابه بخور

شریت معده و قرص اگر داری بخور
من که چند روزه روم، هیچی تاثیر نمیزاره

فاموتیدین میتونی بخوری

پنتوپرازول میخورم من

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان دوفندوق مامان مامان دوفندوق ۸ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی