خانوما من معدم خیلی اذیتم می‌کنه چیکار کنم

۵ پاسخ

فاموتیدین بخور من ازاول بارداری دکتر داده میخورم

پنتوپرازول بخوری خوب میشی

دکتر به من شربت لاکسی ژل داد. یه مدت تاثیرش خوب بود. الان دیگه تاثیر نداره. قرص پنتوپرازول داد دیروز خوردم. امروز خیلی بهتر بودم.

من اونشب خیلی اذیت بودم.یه ته استکان عرق نعنا با آب خنک خوردم خیلی بهتر شدم.
و یا فاموتیدین بخور .
اینا خوبن

عرق نعنا با اب قاطی کن بخور

سوال های مرتبط

مامان 💗کوچولوهام💗 مامان 💗کوچولوهام💗 ۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری