میگم معدم خیلی میسوزه اذیتم کلا چیکار کنم تو مسافرتم هستم

۵ پاسخ

شربت ادی ژل

شیر سرد خیلی عالیه
و ب من قرص فاموتیدین 40داد ک بینظیره آب رو اتش
حتما با دکترت هماهنگ کن و اگ ضرر نداشت عالیه

پسته اینا بخور

عرق نعنا

منم در این حالم نوشتم ولی کسی هنوز جواب نداده سرچ کردم نوشته بود که جویدن آدامس خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد