۲ پاسخ

سلام جان باید به دکترت بگی بهت دارو بده
منم همین طوری بودم قرص ناشتا میخورم سر صبح

سلام رفلاکس داری موز یا سیب خوبه یکم راه برو اگر میتونی

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی