۸ پاسخ

من اول دستامو از پشت ضرب دری بهم میرسونم پنج ثانیه میشمارم دوباره دست بعدی این کار بین معده و کیسه اب فاصله میندازه اسید کمتر میشه میره پایین خوب نشد شدید تر بود سیب میخورم اگه جواب داد که شکر خدا اگه نه ادامه داشت فاموتدین میخورم

پنتوپرازول بخور دکتر من داد

شربت آلومینیوم ام جی اس ،چندروز بخور ،چیزای ترش و چای نخور خوب میشی

قرص فاموتیدین ۴۰ عالیه

وقتی اسید معده زیاد میشه این اتفاق میفته، سعی کن مواد قلیایی بیشتر استفاده کنی، مثل خیار گلابی سیب و فعلا ترشیجات استفاده نکن

فاموتیدین ۲۰ بخور

قرص فاموتیدین بخور ، تو بارداری مشکلی نداره

وای سوال منم هست دهنم سرویس شده از شدت سوزش

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی