منم خیلی ترش میکنم دیگه اعصابم نمیکشه واقعا
شیر خوبه برای سوزش معده
من وقتی غذای مونده میخورم اونطور میشم
منم چن شب پیش همینطور بودم ماست ونعنا خوردم اروم شدم
من ک افتضاحم از دست این معده
منمممم .خیلیا میگن بخاطر اینه ک بچه سرش مو در میاره ..ولی اسید معدس من بیشتر چیزای اسیدی میخورم اونجوری میشم
فاموتدین ۴۰خوبه
البته با دکترتم مشورت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.