بچه ها معدم همش ترش میکنه سنگینه رفلاکس میزنه بالا چیکار کنم 🥲

۷ پاسخ

دکترم به من فاموتیدین 40داد خیلی خوب بود، سریع خوب میشدم

منم مخصوصا شب ها 😑

دکتر به من گفت اگه خیلی شدید شد شربت معده میتونی بخوری یه ذره
بعد غذام بلافاصله دراز نکش موقع خوابم زیر سرت بلند باشه

برای من عرق نعنا مثل معجزه نصف لیوان میخورم و بعد پنج دقیقه خبری از ترش یا اسید معده و معده درد نیست

دکتر به من لابزول داده

دکتر به من پنتوپرازول ۲۰ داده صبح ها ناشتا میخورم خیلی بهترم کرده

قرص ميخوري؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری