دکترم به من فاموتیدین 40داد خیلی خوب بود، سریع خوب میشدم
منم مخصوصا شب ها 😑
دکتر به من گفت اگه خیلی شدید شد شربت معده میتونی بخوری یه ذره
بعد غذام بلافاصله دراز نکش موقع خوابم زیر سرت بلند باشه
برای من عرق نعنا مثل معجزه نصف لیوان میخورم و بعد پنج دقیقه خبری از ترش یا اسید معده و معده درد نیست
دکتر به من لابزول داده
دکتر به من پنتوپرازول ۲۰ داده صبح ها ناشتا میخورم خیلی بهترم کرده
قرص ميخوري؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.