به دکتر بگو برات قرص بنویسه
میوه به و سیراب گوسفند خنک و خوبه بخور
من معده دردم درد میکنه فقط سوزش ندارم یه کم عرق نعنا خوردم
سعی کن چیزایی ک اسیدی هستن نخوری
تا یک ساعت بعد غذا دراز نکش
من اینارو ک رعایت کنم اوکی میشم
تا دلت میخاد..درحدی ک گریع میکنم..هیچی نمیتونم بخورم
راهکاری بجز تحمل نداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.