۵ پاسخ

به دکتر بگو برات قرص بنویسه

میوه به و سیراب گوسفند خنک و خوبه بخور

من معده دردم درد می‌کنه فقط سوزش ندارم یه کم عرق نعنا خوردم

سعی کن چیزایی ک اسیدی هستن نخوری
تا یک ساعت بعد غذا دراز نکش
من اینارو ک رعایت کنم اوکی میشم

تا دلت میخاد..درحدی ک گریع میکنم..هیچی نمیتونم بخورم
راهکاری بجز تحمل نداریم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری