۷ پاسخ

من خیلی ترش میکنم هنوز نرفتم دکتر بگم

موز و شیر جدا جدا هر کدوم خیلی خوبه
اگه میخوای آب رو آتیش باشه شیر بادام

دکترم به من فاموتیدین ۲۰ داد

من خداروشکر سوزش ندارم فقد ترش می‌کنه معدم

به من شربت الومینیوم ام جی داد ، ولی وقتی غذا مو رعایت نمیکنم بازم میسوزه

ادامس نعنایی میخورم. انکار اب رو اتیشه. واقعا اروم میکنه

من بعضی شبا نصف استکان عرق نعنا قاطی میکنم میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوی آسمانی💔 مامان دوقلوی آسمانی💔 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌وپنجم بارداری