خانما اینکه ترشح ندارم طبیعیه؟

۵ پاسخ

خوشبحالتون که ترشح ندارین ماکه بدنمون ریش شده ازترشح
حالاکه ترشح داشتیم به درک کاشکی ترشح هابونمیدادن🥴😂

من دارم یهو میریزه میترسم میرم نگاه میکنم که نکنه خونریزی کردم میبینم نه🤦🏻‍♀️😂

منم ندارم خیلی خیلی کم هفته ی قبل داشتم
الان نه

منم ندارم اولاش داشتم ولی دیگه ندارم همون ترشحات معمولی هست در حد خیلی کم

خووووشبحالت بنده برتر خدا برو حالشو ببر😂

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
رویا رویا قصد بارداری
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی