۴ پاسخ

مشکلی نداره عوض نکن شیرشو کلا دستگاه گوارش بچه تا ۶ماه اول بهم ریختست بعداون تازه اوکی میشه نگران نباش دختر منم آپتامیل میخوره دیروز شکمش کار کرد امروز ۶صبح هم کار کرد اما قبل اون هفته ای یکبار کار میکرد فعلا بازم کارنکرده بگیر نگیر داره یبار ۵روز یبار۴روز یبار دوروز طول میکشه کارکنه یبارم شده دودفعه درروز کار کنه کلی بهت بگم همه بچه ها رفلاکس دلدرد دارن و کارنکردن شکمشونم عادیه هیچ ربطی هم به نوع شیر مادروشیرخشک نداره زندایی من سه تا بچه داره هرسه تا پسر هستن عین هرسه تاشون رفلاکس شدید داشتن درحدی که بستری شدن هرسه هم شیرمادر خوردن فقط شیرمادر درکنارش جالبش این بود اضافه وزن هم داشتن پس خودتو درگیر نکن خوب میشه

خوبه دیگه دوروز یکبار مشکلی نداره

خب کار کنه دکتر به من گفت شیر مادر تا ۱۰ روز شیر خشک ۵ الی ۷ روز طبیعیه ک بچه مدفوع نداشته باشه نهایت برای دل درد و نفخش قطره نوشت منم امتامیل پرونوترا با شبر خودم میدم از ۲ ماهکی ب بعد ۳ روز یبار کار میکنه

منم میدادم دیدم شکمش کار نمیکنه نان دادم

سوال های مرتبط