۴ پاسخ

من آدسول شبکه بهداشت و میدم هم خوب میخوره هم نمیپره گلوش

من AnD میدم دوستم داره تو گلوشم نمیپره
اوکیم باهاش

منم ا د مرکز بهداشت دادم خوب بوده

AnDخوبه
باعث ریفلاکس هم نمیشه

سوال های مرتبط