۲ پاسخ

مرتب بهش شیر بده فقط
ببرش دکتر معاینه کنه اگه نیاز باشه دارو میده
دختر من ۵۰روزش بود سرما خورد دکتر گفت فقط شیر بده زیر۲ماه دارو نداره مگه اینکه ریه درگیر باشه
فقط بهش قطره بینی داده بود و بایولاکت که اگه رفلاکس میشه اذیت نباشه

هیچی ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی