عزیزم میدونم صبر کردن سخته تحمل کن بزار از موعدت بگذره
منم 10ازاد سازیمه خیلی جلوی خودمو گرافی بی بی چک نزنم 😂ولی چاره ای جز صبر نداریم
روز ۱۳ سیکلت زدی؟
چنبار اقدام کردید
منم 10ازاد سازیم 23سیکلم ولی مقاومت کردم بیبی نزدم🤣
خیلی زودع عزیزم منتظر موعد بمون
نزن من ۱۲ مثبت کاذب بود
نزن بزار از موعدت بگذره
😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.