۷ پاسخ

عزیزم می‌دونم صبر کردن سخته تحمل کن بزار از موعدت بگذره
منم 10ازاد سازیمه خیلی جلوی خودمو گرافی بی بی چک نزنم 😂ولی چاره ای جز صبر نداریم

روز ۱۳ سیکلت زدی؟
چنبار اقدام کردید

منم 10ازاد سازیم 23سیکلم ولی مقاومت کردم بیبی نزدم🤣

خیلی زودع عزیزم منتظر موعد بمون

نزن من ۱۲ مثبت کاذب بود

نزن بزار از موعدت بگذره

😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فرزانه🩵🩵 مامان فرزانه🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری