شیطونه میگه برم دوباره بی بی چک بزنم

۵ پاسخ

و منی که اصلا عین خیالمم نیست 😂😂😂

چندروزتاخیری بروبزن چ اشکالی داره حداقل برا۶دیقه شیطونه بالشت میزاره میخابه من قبل باردار۱۸تابی بی زدم تابلخره مثبت شدنشودیدم ودرنتیجه خیلی بدبودسقط شدانشاالله اگ بارداری بمونه برات

منم ۷ روز مونده دو روزه هعی دارم خودمو نگه میدارم😅😅😅لنتی خیلی سخته

این شیطونه تو وجود منم هست
دوست دارم یه عالمه بی بی چک داشته باشم هر روز بزنم 😰😂

برو بزن

سوال های مرتبط

مامان طاهاو گل پسری🍭 مامان طاهاو گل پسری🍭 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری