۱۵ پاسخ

ازین تبدیل میشه ب طوسی بعدشم زرد

چه ناز شده😍😍

شرمنده ولی خیلی زشته 🤢

چه فشنگه😍 مبارکت باشه🤗

ااخ چ قشنگ شده دلوم رف😄🥹

من امدم ابی کنم رنگ نگرفت

ابی هاش هر دفعه بری حموم کمرنگ میشه . بعد از یکی دو ماه فقط دکلرش میمونه و زرد میشه . من پارسال آبی کرده بودم

چه رنگی هست

زرد .رنگ دکلرش میشه

وای چه باحاله

چه قشنگ

چقد علوسکی😝❤️

چ قشنگ کجا رنگ کردی

کسی شامپو توهیکا استفاده کرده بعدش چ رنگی میشه؟

چقده گشنگ. شده🥹

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی