عزیزم چون لوازمی مثل اینا و بعصی از اقلام غذایی ساخته ی دست خود نتانیاهو و ترامپه و مستقیم از سمت آمریکا وارد کشورمون میشه و وارداتی هست و انواع و اقسام هزینه ی گمرک و مالیات و..... بهشون تحمیل میشه نباید انتظار داشته باشیم که ارزون باشه
چون ما داریم پوشک خارجی و غذای خارجی (مثل سیب زمینی و پیاز و گوجه و..)استفاده میکنیم 😜
سایز پنج امروز قیمت کردم ۸۲۰
۸۰۰هزارتومن
۶۴۰ تومن
@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617
اخرین بار ۷۹۰
580تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.