خیلیا استفاده نمیکنن اصلا
بستگی ب جثه بچه داره
اگه تپلیه استفاده میشه
من از وقتی ۱۱ کیلو شد ۶
از ۷ ماهگی ۶ بستم
من پسرم از ده کیلو به بعد دیگه شش بستم بستگی به وزن بچه داره
فکر کنم بدیک سال و نیم بدرد بخوره من دختر عموم بچش دو سال بود شیش میبست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.