پوشک سایز ۶ مای بی بی برای چند وقت حدودا؟؟؟

۵ پاسخ

خیلیا استفاده نمیکنن اصلا
بستگی ب جثه بچه داره
اگه تپلیه استفاده میشه

من از وقتی ۱۱ کیلو شد ۶

از ۷ ماهگی ۶ بستم

من پسرم از ده کیلو به بعد دیگه شش بستم بستگی به وزن بچه داره

فکر کنم بدیک سال و نیم بدرد بخوره من دختر عموم بچش دو سال بود شیش می‌بست

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی