۱۴ پاسخ

عزیزم باید دیگه ۶ببندی من دوماهه ۶میبندم

من شرتی ۴ میبندم اوکیه

من نزدیک سه ماه پنج می‌بندم بچم ۱۰۸۰۰

۵مولفیکس

بسته سایز ۴ تموم بشه سایز ۵ میخرم

چهارپلاسم داره اون بگیر

سایز ۴

چهار میبندم🙃

من ۵ مولفیکس

من پنج می‌بندم مولفیکس

معلومه خط میندازه حداقل پنج ببند

۴ مای بیبی ک خیلی کوچیکه
من ۴ مولفیکس میبستم که ازادتره
الان یه هفتس ۵ میبندم

من همون ۴میبندم دخترمم ۱۰کیلو هس

من ۶ میبندم واسه دخترم🫤

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی