۱۰ پاسخ

من ۴ مرسی و ۳ ببم و ۴ از برندهای دیگرررر

مای بیبی

سایز ۴

دختر من شد ۸ کیلو سایز ۴مثبت مای بی بی میبندم الانم ۹ کیلوشه خوبه براش

ستیز ۴ مولفیکس

سایز پنج باید ببندی.منم پنج میبندم ۹ ونیم

سایز3

من گیج شدم، ۴ میبندم ردش میمونه و گاهی از بالا پی پی میزنه بیرون، بعد سایز پنج گرفتم امتحان کردم خیلی بزرگ بود نمیدونم چند بزنم

۹ ماه و نیمشه.. ۹ کیلو ام هست..

سایز۳

سوال های مرتبط