بچه ها هفت ماهگی 7900 و 7800 بودن هنوز مای بی بی سایز 4 میبندم یک بسته و نصف دارم احساس میکنم تا اینا تموم شه کوچیک بشه براشون دیگه سایز مثبت 4 یا سایز 5 باید بگیرم
سایز ۵
مای بی بی و هانیز سایز 4
دختره من ده کیلوعه سایز ۵ مولفیکس میبندم
من 4میبندم
من تازگیا ۴ پلاس پسرم نزدیک ۹.۵
تا چند روز پیش ۴ میبستم
۴ هانیز میبندم
من مولفیکس ۴ میبندم
۴ پلاس مای بیبی براش کوچیک بود
الان گاهی ۵ مای بیبی میبندم ولی خب براش بزرگه هنوز
چهار بزرگ بگیر منم چهار میبندم
من چهار میبندم پسرم9کیلوئه.
من پسرم۹نیست ولی چهارپلاس رد مینداخت و نم میداد پنج میبندم
من از موقعی شد ۱۰ کیلو شیش بستم
۵ رد مینداخ تنگ بود
ن کوچیک
بچه های من باهاشون رد مینداخت ۶میبندم
بنظرم کوچیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.