۱۵ پاسخ

بچه ها هفت ماهگی 7900 و 7800 بودن هنوز مای بی بی سایز 4 می‌بندم یک بسته و نصف دارم احساس میکنم تا اینا تموم شه کوچیک بشه براشون دیگه سایز مثبت 4 یا سایز 5 باید بگیرم

سایز ۵

مای بی بی و هانیز سایز 4

دختره من ده کیلوعه سایز ۵ مولفیکس میبندم

من 4میبندم

من تازگیا ۴ پلاس پسرم نزدیک ۹.۵
تا چند روز پیش ۴ میبستم

۴ هانیز میبندم

من مولفیکس ۴ میبندم
۴ پلاس مای بیبی براش کوچیک بود
الان گاهی ۵ مای بیبی میبندم ولی خب براش بزرگه هنوز

چهار بزرگ بگیر منم چهار میبندم

من چهار میبندم پسرم9کیلوئه.

من پسرم۹نیست ولی چهارپلاس رد مینداخت و نم میداد پنج میبندم

من از موقعی شد ۱۰ کیلو شیش بستم
۵ رد مینداخ تنگ بود

ن کوچیک

بچه های من باهاشون رد مینداخت ۶میبندم

بنظرم کوچیکه

سوال های مرتبط