۸ پاسخ

دختر منم چهار کیلوعه سایز ۴ میبندم

مولفیکس ۴پلاس

۴بزرگ

من ۴ مای بیبی میبندم ولی بنظرم دیگه وقتشه ۵ بگیرم

من پنج مایبیبی میبندم توعم بنظرم پنج ببند اگه مارک مای بیبیه

هرکدوم پاشو نزنه

عزیز منم دخترم ۹ کیلوعه ۴ بزرگ می بندم

من شورتی سایز ۵ میبندم

سوال های مرتبط