۱۰ پاسخ

من اصلا به وزن رو مای بیبی نگاه نمیکنم

نه منم 5 می بندم بااینکه بززگه چون 4 پلاسم کوچیکه

دخترمنم ۸/۲۰۰ وزنش
۵میبندم با ۴پاش اذیت میشد

به نوشته روی بسته‌ بندی زیاد توجه نکن عزیزم
هرچی اندازه هست همون خوبه

نه عزیزم وزنی که روش مینویسن توجه نکن. هر سایزی که حس می‌کنی اندازه ست ببند

نه عزیزم منم ۵میبندم
۴پلاس بگیر خب بین ۴و ۵ اندازشه

۴پلاس بگیر من گرفتم خیلی خوبه

نه عزیزم همیشه بزرگتر ببند خیلی بهتر

عزیزم این وزن ک نوشته الکیه

نه منم پسرم ۱۰ کیلویه ۵ میندم ۴ خیلی تنگه بچه راحت نیست

سوال های مرتبط

مامان نور 💕 مامان نور 💕 ۸ ماهگی
یک ماهی میشه با چالش سایز پوشک مواجه شدم.
تقریبا همه برندها رو تست کردم تجربه ام رو میگم شاید برای کسی کارآمد بود.
دخترم مای بی بی سایز ۴ استفاده میکرد و کاملا فیت بود. از اون مدل هاش که جلدش آبی پر رنگ بود و روش نوشته بود مهربان با پوست و وزن ۸ تا ۱۶ کیلو بود. از یک ماه قبل دیگه نتونستم اونها رو پیدا کنم فقط آبی کم رنگ ها موجودن که کوچیکترن انگار و روش خورده ۸ تا ۱۴.
هانیز سایز ۵ گرفتم بزرگ بود. کیفیتش بد نبود هم چسب خوبی داره هم جنسش خوبه.
مولفیکس سایز ۴ گرفتم آشغال بود. مطمئنم از مواد بازیافتی تولید میشه، رنگش تیره ست، چسبیش کنده میشه و...
ببم سایز ۴ گرفتم سایزش خوب بود اما خیلی نازکه، تا خیس میشه لایه های پد روییش آویزون میشه و میره تو پای بچه.
کوکومی سایز ۴ اندازه ش از همه شون کوچیکتره. اینم مثل مولفیکس تیره ست، طراحی بدی داره، چسبش بد نبود بندر مقایسه با اون مولفیکس واقعا کوکومی بهتر بود.
سایز ۵ مای بی بی هم خیلی خیلی بزرگه.

من که دوباره برگشتم به مای بی بی ۴ ولی هنوز مشکل سایز دارم، سایز دارم🥲